Kätevä opas My Lumo -palvelun kirjautumiseen

My Lumoon kätevä verkkopalvelu, jonka avulla voit hallinnoida Lumo-kotiasi helposti ja vaivattomasti. Tämä opas auttaa sinua kirjautumaan My Lumo -palveluun helposti ja nopeasti.

1. My Lumo -palvelun käyttöönotto

Ennen kuin voit kirjautua My Lumo -palveluun, sinun tulee ensin ottaa palvelu käyttöön. Tämä onnistuu helposti seuraavilla ohjeilla:

  • Mene Lumo-kodin nettisivuille ja löydä kirjautumislinkki.
  • Klikkaa kirjautumislinkkiä ja siirry My Lumo -palvelun tunnistautumissivulle.
  • Valitse “Rekisteröidy” tai “Luo tili” -vaihtoehto.
  • Anna pyydetyt tiedot, kuten sähköpostiosoite ja salasana, ja hyväksy palvelun käyttöehdot.
  • Vahvista rekisteröityminen klikkaamalla sähköpostitse saamaasi vahvistuslinkkiä.

2. Kirjautuminen My Lumo -palveluun

Kun olet rekisteröitynyt My Lumo -palveluun, voit helposti kirjautua tiliisi seuraavasti:

  1. Mene Lumo-kodin nettisivuille ja löydä kirjautumislinkki.
  2. Klikkaa kirjautumislinkkiä ja siirry My Lumo -palvelun tunnistautumissivulle.
  3. Syötä rekisteröityessäsi antamasi sähköpostiosoite ja salasana oikeille kentille.
  4. Klikkaa “Kirjaudu sisään” tai vastaavaa painiketta.

Voit myös valita “Muista minut” -vaihtoehdon, jolloin selain tallentaa kirjautumistietosi ja voit kirjautua My Lumo -palveluun automaattisesti seuraavalla kerralla.

Huomioitavaa kirjautumisessa

My Lumo -palveluun kirjautumisessa kannattaa ottaa huomioon seuraavat asiat:

  • Varmista, että kirjoitat sähköpostiosoitteen ja salasanan oikein. Pienet kirjaimet ja isot kirjaimet voivat vaikuttaa kirjautumiseen.
  • Älä jaa kirjautumistietojasi muiden kanssa.My Lumo-palvelu on henkilökohtainen ja sisältää tietoja kotisi hallinnointiin.
  • Jos olet unohtanut salasanasi, saat apua sen palauttamiseen sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeen kautta.
Yhteystiedot
Asiakaspalvelu Puhelinnumero
Lumo-asiakaspalvelu +358 123 456 789
Sähköposti asiakaspalvelu@lumo.fi

Toivottavasti tämä opas oli avuksi My Lumo -palveluun kirjautumisessa. Mikäli sinulla herää lisäkysymyksiä tai kohtaat ongelmia, voit ottaa yhteyttä Lumo-asiakaspalveluun ylläolevien yhteystietojen kautta.

Ofte stillede spørgsmål

Mikä on My Lumo?

My Lumo on Lumo-asuntojen oma asiakasportaali, joka tarjoaa monipuolisia palveluita asukkaille.

Miten kirjaudun My Lumo -palveluun?

Voit kirjautua My Lumo -palveluun osoitteessa www.mylumo.fi kirjoittamalla käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.

Minkälaisia palveluita My Lumo tarjoaa?

My Lumo tarjoaa asukkaille muun muassa mahdollisuuden ilmoittaa vikatilanteista, tehdä asumiseen liittyviä sopimuksia ja seurata omaa asumistaan.

Voinko käyttää My Lumo -palvelua myös mobiililaitteella?

Kyllä, voit ladata My Lumo -mobiilisovelluksen sovelluskaupasta ja kirjautua palveluun mobiililaitteellasi.

Onko My Lumo -palvelu maksullinen?

My Lumo -palvelu on maksuton kaikille Lumo-asuntojen asukkaille.

Miten voin ilmoittaa vikatilanteesta My Lumo -palvelussa?

Voit ilmoittaa vikatilanteesta kirjautumalla My Lumo -palveluun ja täyttämällä vikailmoituslomakkeen.

Voinko tehdä asunnon vuokrasopimuksen My Lumo -palvelussa?

Kyllä, voit tehdä ja päivittää asunnon vuokrasopimusta My Lumo -palvelussa.

Miten voin seurata omaa asumistani My Lumo -palvelussa?

My Lumo -palvelusta näet muun muassa tietoja asumiseen liittyvistä maksuista ja sopimuksista sekä voit tilata lisäpalveluita.

Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan My Lumo -palveluun?

Jos sinulla on ongelmia kirjautumisessa, voit ottaa yhteyttä Lumo-asuntojen asiakaspalveluun saadaksesi apua.

Onko My Lumo -palvelun käyttö turvallista?

My Lumo -palvelun tietoturva on erittäin korkea, ja kaikki käyttäjätiedot salataan suojatulla tietoliikenteellä.

Artiklen Kätevä opas My Lumo -palvelun kirjautumiseen har i gennemsnit fået 4.7 stjerner baseret på 32 anmeldelser